دسر رژیمی ماست و بستنی

موادلازم:

بستنی              نصف لیوان

موز                    یک عدد

ماست کم چرب             یک چهارم لیوان

هویج ریز رنده شده       نصف لیوان

عسل دو قاشق    غذاخوری

طرز تهیه:

موز پوست کنده را درسته در ته قالب قرار دهید (ظرفهای پلاستیکی مربع مستطیل مخصوص فریزر برای این کار ایده ال است ). ماست و عسل را مخلوط کرده ، بستنی و هویج را به ان اضافه کنید. مخلوط را خوب هم بزنید و در قالب بریزید، طوریکه روی موز را بپوشاند و ظرف را بمدت یک ربع تا نیم ساعت در فریزر قراردهید.

 دسر آماده است ان را به ظرف مورد نظر منتقل کرده با یک چاقوی تیز به ورقه هایی به قطر یک سانتیمتر برش دهید. (اگر کالری دریافتی برایتان مهم نیست میتوانید از خامه فرم گرفته یا ماست خامه ای، کشمش یا انواع مربا برای تزیین این دسر استفاده کنید) . توجه داشته باشید که اگر این دسر مدت بیشتری در فریزر بماند حالت بستنی یخی پیدا می کند.

به جای هویج می توانید از میوه های دیگر نیز به دلخواه استفاده کنید ولی هویج کالری کمتری دارد.





جواب‌های شاخه ای نویسنده تاریخ
ممنون برنامه خوبی بود. موفق باشید mehrbanoo m ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۰۹:۳۵
لطفا غذاهای رژیمی بیشتری روی سایت بزارید . ممنون yasi p ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۵:۰۹

yasi p
لطفا غذاهای رژیمی بیشتری روی سایت بزارید . ممنون
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۵:۰۹
mehrbanoo m
ممنون برنامه خوبی بود. موفق باشید
+1 (1 رای)
پست شده در ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۰۹:۳۵